m0vie oh m0vie!!!

aha....
saje aku nk menjeleskan pade sesape yg tak tgk lagi cite ni....
aku bukan nk berlagak r beb...tp aku antare yg terawal tgk kt MALAYSIA ni...
aku tgk cite ni pade 27mei2009...jam 910 mlm waktu MALAYSIA...
hahahaha....
pade aku r....
cite ni seswai t0k sume lapisan masyarakat...
"umum...umum"(dgn int0nasi yg bet0l ta0...sbl0m stat movie kt wyg msti k0 dgr cmtu pnye...hahahaha)
aku tak pat bygkan cmne kal0 dunia dikuasai r0b0t2 dan mesin yg besar n kuat...mesin2 ni lg hebat dri mesin basuh yg mampu basuh kasut...(membe aku suke basuh kasut lam mesin)...lagi kuat dri mesin tebu...apetah lg mesin rumput...
adakah aku yg dihantar dari mase depan ni ditugaskan jd j0hn c0nn0r?
hmmm...k0rg pkir2 r sendiri...
hahahaha...
kepada yg blom tgk cite ni...
takyah r tgk....k0rg tgk r cite syurga cinta ke...b0hsia ke...supp0rt r l0cal m0vie...
huhu...hahaha...hehehe...
daa~

2 comments:

LisOtt June 2, 2009 at 5:19 PM  

cehh.macam la kau tgk cite syurga cinta tu :D

sara June 11, 2009 at 2:00 PM  

bohsia oke jugak...xde la keras sgt c samsol tu belakon..kui3..ape pon locaal art terbaek wok!!

Post a Comment

zApErS!!

k0nfrAntAsi miNdA LoGikAL

aku ini insan lemah...tapi kudrat ku bisa mengubah segala...fantasi itu memang indah...tapi jangan jadikan yang realiti itu fantasi....