luahAn atiKu....

nampaknye....
die semakin membesar....
satu petanda yg bek...mungkin pade orang len...
tp bukan pade aku....
aku taktau ape salah aku smpai jd cmni....

mkin besar dri ari kehari....
buntu diriku memikirkn mu yg semkin berubah...
tidak lg kelihatan aset yg dibanggekan...
muncul pula lipatan2 yg menjengkelkan...
tapi ku tak bisa mengubah...

die muncul lg....
tiap kali aku cuti...
die muncul lg....
meniti ari2 cuti...

aku tak mahu kau digelar porch beg....
aku tak mau k0 menjadi kantung syiling....
yg ku mahu hanya sekeping kertas....
yg bisa kulipat 6...

jgn smpai dirumu dicela....
kelak diriku juga kan terasa...
wahai per0t...
kmbalilah ke jsad mu yg dulu...
huhuhu...



dedikasi khas wat perutku yg mmbesar semasa cuti....
ad0i!!!!!



0 comments:

Post a Comment

zApErS!!

k0nfrAntAsi miNdA LoGikAL

aku ini insan lemah...tapi kudrat ku bisa mengubah segala...fantasi itu memang indah...tapi jangan jadikan yang realiti itu fantasi....