ayUh kEmBaLi kE sEk0lah...0oo0ps...kuLiAh...

arini ari pertama aku sbagai penuntut jurusan pharmacy kt UM untuk 2nd year...
m0od takde r...
tapi ku gagahi juga...
walaupun lmbt g klas...
hehehhe....
tp...
pe kne ngn pic ats tu?
tu r pic virus HINI....
aku stdy lam subjek micr0bi0l0gy pg td....
bak kate lecturer aku...virus ni paling ditakuti di dunia...
tp...
brape byk tp daaa...
hehehe...

tp...
pe yg paling ditakuti lelaki?
adakh mti...takde duet...atau bujang smpai tua...
jwpn mudah dan scientific dr aku...
laki2 takut virus ni...
B1N1...


BINI r tu...
sl0w r k0rg...
lalalala~



bukan tkut...tp h0rmat...
chantek tak phil0s0phy aku...
adi0z~

4 comments:

enyheartsdiamond July 7, 2009 at 2:03 AM  

sgt heybatttt!

si nurulhuda July 7, 2009 at 11:16 PM  

yer ustaz...thanx so muchh..

Shadow Master July 10, 2009 at 7:13 PM  

oh gitu plak
klu dlu2 time aku kecik
arwah tok wan aku ade ckp
klu nk ptg kuku...ade harinya
tp aku dah xingat plak
dah lame
hehehe
thx tau comment
mmg aku n kwn2 aku kuat menerjah tmpt2 mcm tu
hehehee

Ola July 19, 2009 at 8:21 PM  

hebat kata2 ko tuh..
hoho...

Post a Comment

zApErS!!

k0nfrAntAsi miNdA LoGikAL

aku ini insan lemah...tapi kudrat ku bisa mengubah segala...fantasi itu memang indah...tapi jangan jadikan yang realiti itu fantasi....