m0to dan aNjEnG....mCm sErAsi...

ni r mot0 membe gua yg sempat diambil pas kejadian

walaupun dah dekat seminggu perkara ni terjadi, mem0ri separa sedar aku masih ligat memutarkan detik2 terjadinya perkara yg agk luar biase kt umah sewa aku ni....

nk dijadikan cite, pagi itu indah seperti biasaaa...ad0i...tertiru lirik ujan plak...
aku terdengar orang memberi salam...tp aku cam wat tak port je...
tak kesah la beb...ade orag len k0t kt bwh...pandai2 r die buka pntu....
rupenye2...membe kwn aku dtg nak amek beg...
tp tu tak penting...yg penting kit0rang dikejutkan dengan kelibat anjing jiran umah aku kt lmn umah aku!!!!
aku mule2 tak perasan...tp membe kwn aku tu yg prasan dulu...die ingat gua bela anjing...
ntah pape je di0rg tu...
yg tragisnye....an jing tu lepak kt mot0 membe aku tanpe rase segan silu...
pergh...berasap gk membe aku tu...relax beb...org beriman mmg slalu diuji...
hahahaha...maka bermula r xpedisi mencari tanah nk wat sertu mot0...mmg tegar membe aku tu...satu mot0 die sertu...hahahaha...aku hanya dpt memandang dri jauh tatkala membe aku menyertu mot0 die ngn tanah...ad0i...lu memg terbaek r br0!!!!
kental sungguh ati mu yg tulus itu...pas kejadian tu, aku lbey alert t0k kunci pgr umah...aku taknak de haiwan len bertandang kt umah aku...tk0t2 turn rimau plak yg lpak kt laman umah gua...mmg cri tanah lg...tp bkn t0k sertu...tp tanah perkuburan plak t0k membe aku...hahahaha...
kepada penternak2 anjing diluar sane...pastikan anjing anda sentiase terikat rapi...okey..
jadikan pengalaman sbgai pengajaran...

1 comments:

LisOtt May 27, 2009 at 12:01 PM  

hai zap.selamat berkenalan.hoho :D

Post a Comment

zApErS!!

k0nfrAntAsi miNdA LoGikAL

aku ini insan lemah...tapi kudrat ku bisa mengubah segala...fantasi itu memang indah...tapi jangan jadikan yang realiti itu fantasi....